DÉU AMB NOSALTRES

 

El sol sale detrás del Mont Blanc(Alpes)
DÉU AMB NOSALTRES

 
Permeteu-me alliberar

el cant que tot ho calla,

i després silenciar-me

per contemplau-se

un a un,

agermanant-me amb les vostres ànimes,

ple i joiós.

 

Aquest moment,

com un llampec

capaç de la llum,

em commou,

i m´agenolla devant Deu.

 

Déu en cadascú de vosaltres,

Déu en mi,

Déu en el moment,

Déu en el lloc,

Déu.


DIOS CON NOSOTROS


Permítanme liberar

el canto que todo lo calla,

y después silenciarme

para contemplarse

uno a uno,

hermanándome con sus almas,

lleno y gozoso.


Este momento,

como un relámpago

capaz de la luz,

me conmueve,

y me arrodilla ante Dios.


Dios en cada uno de vosotros,

Dios en mí,

Dios en el momento,

Dios en el sitio,

Dios.

Comentaris

Entrades populars